Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Epic Citadel dla iPhone 4 i iPad

· Wojtek Pietrusiewicz · 4 komentarze

Przy okazji wczorajszej prezentacji nowych iPodów, iOS 4.1 oraz wielu innych rzeczy, Epic Games zaprezentowało swój najnowsze twór — Epic Citadel. Jest to wersja w zasadzie demo przyszłej gry RPG, bazująca na silniku Unreal.

Powiem krótko — nie grało mi się na iPhone 4 przesadnie wygodnie, ale grafika powala na kolana. Potrzebuję również udać się do dentysty, aby naprawić uszkodzoną szczękę.

Zapraszam do galerii zdjęć — pozostawiłem je w pełnej rozdzielczości (klik powiększa):

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Pobrałem zaraz po prezentacji Steve’a. Na 3GS na początku trochę przymuliło ale później już było ok, tak mogą wyglądać gry na iPhone!

  • Ralpheek

    przepiękna sceneria.. az sie nie chce wierzyc..

  • Mój PSP nie wyciąga takiej grafiki. Nawet nie zbliża się!

  • Marucins

    Bardzo ciekawie to wygląda ale co to ma na celu? Bieganie po pustym zamku? Bo do pełnej funkcjonalności to temu daleko. Gracze MMO wiedza że jak tylko pojawia się postacie (inni gracze) wszystko zwalnia.
    Nie widzę sensu ganiać po tej Cytadeli samemu (czy od NPC do NPC). Więc jak to rozwiąże Epic Games?

    ps. chyba że chcą coś wykombinować swego rodzaju połączeniem iPhone i OnLive (fajnie by było – taka usługa w Game Center)