Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Dziennikarze i blogerzy lubią za darmo →

· Wojtek Pietrusiewicz · 9 komentarzy

Norbert Cała:

Dlaczego więc coraz więcej osób ze światka dziennikarsko-blogerskiego powoli odwraca się od Apple. To, że interesują się innymi produktami jest normalne. Wielu z nich to gadżeciarze z krwi i kości i czekanie rok na kolejne nowości Apple nie zaspokaja ich wewnętrznego geeka. Sam tak mam i czasem korci mnie nawet jakiś HTC :) Nie rozumiem jednak tego, że zaczynają coraz częściej szukać dziury w całym, pisząc o Apple tylko w utartej konwencji – Apple się kończy, Apple to brak innowacyjności, Apple to same błędy, Apple nie dba o dziennikarzy.

Świetny tekst Norbiego podsumowujący parę problemów jednocześnie. Sam osobiście nie mam potrzeby udawać się na darmowe lunche czy do kurortów – wisi mi to i powiewa. Ale chciałbym dostać zaproszenie na keynote Apple oraz sprzęt do rąk przed oficjalną premierą. Ten zaszczyt jest niestety tylko dla nielicznych.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • jamirq

    to moze kup po prostu bilet na keynote i po problemie.

  • Zapomniałeś podać nr swojej karty kredytowej oraz Miles and More. :-)

  • jamirq

    podam tylko M&M abys mi doładował mile za ten lot :p

  • No nie tak – ja za Twoje mile lot kupię. ;-)

  • Tak mi się skojarzyło:

    Software is like sex; it’s better when it’s free.

    ~ Linus Torvalds :)

  • Wejściówki Apple sprzedaje jedynie na WWDC.

  • Simarillion

    No cóż…

    „Nie rozumiem jednak tego, że zaczynają coraz częściej szukać dziury w
    całym, pisząc o Apple tylko w utartej konwencji – Apple się kończy,
    Apple to brak innowacyjności, Apple to same błędy, Apple nie dba o
    dziennikarzy.”
    Jakie przełomowe innowacje wprowadziło Apple w ciągu ostatnich 2 lat?
    Ile poważnych plam dała ta firma przy wprowadzaniu kolejnych produktów?
    O ile staniały akcje Apple w ciągu zaledwie 6 miesięcy?

  • A co przełomowego wprowadziła konkurencja? Jakie dała plamy?

    Akcje akurat niewiele mają z tym wspólnego. Poczytaj może fachowców na ten temat. Nie dziennikarzy ani analityków. Fachowców.

  • Simarillion

    Oczywiście, jak zawsze, odpowiedź typu „a u was to murzynów biją”.
    Zadałem 3 konkretne pytania i – otrzymałem wykręt zamiast odpowiedzi.