Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Kolejna porcja reklam iPad i iPhone

· Wojtek Pietrusiewicz · 3 komentarze

Pojawiły się dwie nowe reklamy iPada i iPhone’a Apple. Ta druga w szczególności mi odpowiada ze względu na muzykę. Loga Verizon i AT&T na koniec pojawiają się obok siebie, a osoby na FaceTime machają do siebie nawzajem — pomimo wzajemnych przytyków tych dwóch operatorów to Apple w tym gronie jest wygranym.

iPad is Iconic

iPhone 4 — Waltz

Moja ulubiona to jednak nadal jedna z pierwszych reklam iPada:

Rytm głosu lektora po prostu do mnie przemawia … momentami ma się wrażenie, że zacznie śpiewać lub przynajmniej mówić rytmem muzyki we fragmentach “It’s crazy powerful”, “Photos, more books …”

A Wasza ulubiona?

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Waltz naprawdę mnie rozbawił.

  • Lekka i przyjemna, a muzyka zdecydowanie trafia w mój gust.

  • Mirinur

    A propos poprzedniego wpisu tu również szczegóły są dopieszczone jeśli chodzi o godzinę pokazywaną przez urządzenia.
    Tym nie mniej znalazłem na YouTube film prezentujący reklamę iPada w zwolnionym tempie z zaznaczonymi momentami wszelakich ‘nieścisłości’, których trudno dopatrzeć się podczas oglądania reklamy w ‘normalnym’ tempie. Chodziło o film reklamowy, którego aktualnie nie widzę na stronie apple’a – można go znaleźć pod tytułem ‘Apple iPad – 2010 Oscars’.
    Pierwsze reklamy iPada (te bez iPad is..) były bardziej energetyczne, trzymały w napięciu. Te określiłbym w odniesieniu do innych reklam popełnionych przez Apple jako ;poprawne’ ale nie ‘zachwycające’.