Peter Kafka:
If you were looking for a radical reworking of Redmond’s first attempt at a tablet, you were misguided. The new devices are thinner, faster and boast a better battery life, but they’re the same idea: Machines that are supposed to compete with iPads and Android tablets, and also run a full suite of Office software.
Microsoft zaprezentował nowy produkt, który jest iteracją edycji zeszłorocznej. Wprowadził nowe akcesoria, w tym stację dokującą oraz klawiaturo–baterię. To wszystko brzmi sensownie, ale jest jeden problem, którego nie zaadresowali – nikt nie chce tego produktu w takiej formie. Po pierwsze, kosztuje tyle co normalny laptop. Po drugie, jest cięższy i bardziej nieporęczny od iPadów. Po trzecie, ma Windows. Po czwarte, w komplecie nie ma tych akcesoriów, które mają niby przyciągać klientów. Jeśli, w kontraście do Apple, akcesoria są fajniejsze niż sam produkt, to coś jest nie tak.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.