Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Największy problem iOS 7 — czas trwania animacji →

· Wojtek Pietrusiewicz · 6 komentarzy

Zwracałem uwagę na ten fakt w lipcu i widzę, że nie tylko mi to przeszkadza. Marco Arment:

Animation can be impressive, instructive, and delightful when done right. But when it’s too heavy-handed, it becomes annoying and patronizing: You think you’re impressing me, but you’re wasting my time.

Pomimo, że w pewnym momencie przyśpieszono animacje, to są one nadal zbyt długie, a to powoduje, że cały czas czekam na telefon. To nie jest kwestia tego, że jest za wolny, tylko animacja trwa za długo, przez co muszę wstrzymać się z następnym gestem. Denerwuje mnie to codziennie, nie tak bardzo jak pewne aspekty innych systemów operacyjnych, ale jak tego nie zmienią to nie będę zadowolony.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Marcin

    Zgadzam się w całej rozciągłości. Powrót do ekranu głównego a następnie szybkie otwarcie kolejnej aplikacji = mega frustracja.

  • Hmmm… Przypomina to jedną z największych wad Androida – scroll nie idzie za palcem, tylko ma laga. Tu jest sytuacja podobna: jest “pstryk”, ułamek sekundy, a animacja się ciągnie – nie jest tak szybka jak fizyczna akcja którą ją spowodowała, nie jest z nią skorelowana – to rodzi frustrację i to podejrzewam, że nie estetyczną, tylko gdzieś w środku mózgu. Mózg czuje się odurzony, bo między akcją a reakcją jest zbyt duża rozbierzność.

    Dobrze chociaż, że nie trzeba trzymać guzika, żeby animacja trwała.

  • koglow

    Specjalnie to zrobili. W iPhone 5s animacje będą zdecydowanie szybsze :-)

  • Marcin

    Obyś się mylił

  • koglow

    też mam taką nadzieję…

  • MASAKRA

    W androidzie to dlatego ze o ile sie nie mylę to dlatego ze multitouch był opatentowany wiec akcje wywołuje koniec czynnośći palcem nie jak w iOS sama czynność.