When Steve Jobs unveiled the iPad in January, he pitched it mostly as a consumer device—a relaxation tool people would use to read books, play games, watch video and peruse family photos. But Michael Kanzleiter and his colleagues at Mercedes-Benz Financial saw something else: A better way to sell cars.
Taki akapit rozpoczyna artykuł w Macworld na temat alternatywnego wykorzystywania iPadów w pracy. Trzeba przyznać, że Mercedes podszedł do tematu bardzo ambitnie …
A wszystko zaczęło się od tweeta od jednego z redaktorów Macworld, że poszukują informacji na temat wykorzystywania iPadów w pracy. Po krótkiej wymiane mailowej, udzieliłem odpowiedzi na wszystkie zadane mi pytania. Macworld opublikował tylko krótki fragment całej dyskusji:
Technical manuals to go In Warsaw, Poland, broadcast engineer Wojtek Pietrusiewicz uses an iPad instead of carrying a library of technical manuals with him as he services equipment.
“Whenever I do maintenance, software/hardware upgrades or full installations, I require many manuals in PDF form. Since there is rarely space for a laptop in the central apparatus rooms, I decided to use my private iPad instead,” he said.
No cóż — artykuł jest z końca lipca, ale dopiero dzisiaj sobie o nim przypomniałem przy okazji rekomendacji mojego konta na Twitter portalu e-biznes.pl:
@moridin_ – Wojtek Pietrusiewicz, „z wykształcenia jest informatykiem, pracującym w branży telewizyjnej, a fotografem i webdesignerem z zamiłowania”. Twórca bloga blog.moridin.pl oraz serwisu MakoweABC.pl. Pisze dużo, po polsku, tematy technologiczne, „makowe” i internetowe, często wchodzi w interakcję z innymi użytkownikami.
Pozostaje mi podziękować, ukłonić się głęboko i zaprosić do śledzenia tych z Was, którzy jeszcze tego nie zrobili. A jak macie iPada to polecam Twitter for iPad — warto dla tej aplikacji wyposażyć się w ten tablet. :-]
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.