Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Samsung z kolejną żenującą akcją marketingową →

· Wojtek Pietrusiewicz · 3 komentarze

Killian Bell z Cult of Mac raportuje o kolejnej akcji marketingowej Samsunga. Tym razem wynajęci ludzie, wszyscy ubrani na czarno, protestowali przed sklepem Apple, z plakatami, na których było napisane „Wake up!” – można to tłumaczyć na „Obudź się!” lub „Obudźcie się!” zależnie do tego kto jest adresatem. Niezależnie – magią reklam z serii Get a Mac był ich humor. Nie było istotnym czy się z nimi zgadzaliśmy czy nie, ponieważ były śmieszne. Samsung powinien zdecydowanie poszukać innej agencji reklamowej …

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Kuba Janiec

    Czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego Samsung kieruje swoje hejty w kierunku Apple, którego uważa za największego konkurenta na rynku, skoro lwia część zysków Samsunga, o ile nie największa pochodzi właśnie od Apple? Przecież Samsung produkuje miliony sztuk Retiny dla iPhonów, iPadów i matryce pod iMaca, a biorąc pod uwagę sprzedaż tych sprzętów Samsung czerpie z tego ogromne zyski. Powinien Apple z ręki jeść, bo Apple może znaleźć sobie innego producenta matryc (Sharp, LG) a Samsung drugiego takiego klienta nie znajdzie. Dobrze myślę, czy jestem głupi?

  • „Wake Up” okazało się nie być akcją Samsunga

  • Tak – RIM był za nią odpowiedzialny. Najgorsze jest to, że wszyscy przypisywali to Samsungowi, co już wiele mówi samo w sobie.