Dzisiaj postanowiłem w końcu skorzystać z możliwości przeniesienia się z MobileMe na iCloud — funkcja dostępna obecnie tylko dla developerów. Niestety mam trzy różne Apple ID — pierwszy do US iTunes Store (muzyka), drugi do PL App Store, a trzeci developerski. Konto MobileMe z kolei nie jest1 w żaden sposób połączone z żadnym z powyższych Apple ID. W przerwie w pisaniu pomiędzy tym, a poprzednim zdaniem, odkryłem że adres mailowy Me.com jest równocześnie kolejny Apple ID … Niezła zadyma! Ale wracając do tematu … W skrócie cały problem leży po stronie Apple oraz niemożności łączenia kilku Apple ID w jedno …
Fuckup totalny.
Kontaktowałem się z Apple Support, Apple Developer Support i prześledziłem wątki na ten temat gdziekolwiek się pojawiały i wygląda na to, że na dzień dzisiejszy nic się z tym fantem nie da zrobić. Ręce opadają.
- Z tego co wiem. ↩
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.