Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Nie ogarniam już swoich Apple ID

· Wojtek Pietrusiewicz · 8 komentarzy

Dzisiaj postanowiłem w końcu skorzystać z możliwości przeniesienia się z MobileMe na iCloud — funkcja dostępna obecnie tylko dla developerów. Niestety mam trzy różne Apple ID — pierwszy do US iTunes Store (muzyka), drugi do PL App Store, a trzeci developerski. Konto MobileMe z kolei nie jest1 w żaden sposób połączone z żadnym z powyższych Apple ID. W przerwie w pisaniu pomiędzy tym, a poprzednim zdaniem, odkryłem że adres mailowy Me.com jest równocześnie kolejny Apple ID … Niezła zadyma! Ale wracając do tematu … W skrócie cały problem leży po stronie Apple oraz niemożności łączenia kilku Apple ID w jedno …

Fuckup totalny.

Kontaktowałem się z Apple Support, Apple Developer Support i prześledziłem wątki na ten temat gdziekolwiek się pojawiały i wygląda na to, że na dzień dzisiejszy nic się z tym fantem nie da zrobić. Ręce opadają.

 

  1. Z tego co wiem.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Pingback: Nie ogarniam już swoich Apple ID | Makowe ABC()

  • Mariusz Wlodarczyk

    Ja ze 2 miesiące korespondowałem z applowym supportem (developerskim) żeby przepisać developerskie konto z kogoś innego na mnie. Niby przepisali ale i tak czasem w iTunesConnect widzę nie swoje nazwisko. :) Pisałem im o tym ale nie zmienili. Najśmieszniejsze jest to, że nie swoje nazwisko widzę przy umowie na MacDeveloperProgram, a to zakładałem jak już wszystko było na mnie. Umowa na iOSDeveloperProgram jest na mnie pomimo, że początkowo nie była na mnie. Niezła zadyma…  Nadal będę męczył ich, bo podobno zmienili, a jednak nie do końca. :)

  • Zgadzam się w 100%, ja mam też kilka AppleID i już ich nie ogarniam – nie mówiąc o tym że jeszcze nie wszystkie działają z FaceTime – bo “coś tam” ;)

  • Ja z kolei całkowicie zagubiłem dane do konta w GC, w którym to nazbierałem bardzo wiele osiągnięć i miałem wielu przyjaciół. Po dziś dzień nie mam pojęcia dlaczego żaden mail, żadne hasło czy PRAWDZIWY login nie działa. Mam wrażenie, że Apple coś pomieszało. 

  • Anonim

    Mam podobnie
    1. US
    2. IE
    3. PL
    A to wszystko przez ograniczanie i ucinanie funkcjonalności usługom w innych państwach.

  • Pingback: Problemy z Apple ID – Jak zdenerwować miłośnika nadgryzionych jabłek | macnow.pl()

  • Mariusz Jarosz

    nie jesteście samotni ;-)
    ja też 

  • Pingback: OS X Mountain Lion Developer Preview — co nowego? | Makowe ABC()