No to palnąłem wczoraj — rok temu potrzebne było osiem dni na wykupienie wszystkich biletów. Oceniłem, że w tym roku będzie to jeden do dwóch, a wystarczyło niecałe 12 godzin. Przy okazji w serwisach Makowych pojawiła się fala krytyki, że Apple powinno rozszerzyć konferencję na większą liczbę uczestników, dobrać się do koników handlujących biletami na Craigslist i eBayu oraz przy okazji robić dwie konferencje: osobno dla iOS i Mac OS.
W przyszłym roku z biletami będzie prawdopodobnie jak z preorderami iPadów w zeszłym roku — rozejdą się jeszcze szybciej — ale pytanie czy jest sens oferowania większej liczby wejściówek? Czy Apple ma wystarczająco dużo ludzi do poprowadzenia warsztatów? Czy zwiększanie liczby uczestników poszczególnych sesji nie wpłynie negatywnie na zdobywanie przez nich wiedzy? A może liczba nowych chętnych to nie tylko developerzy, ale również media, których interesuje jedynie keynote? Może to też firmy, które przy okazji chcą zdobyć nowe kontakty i poszukują osób do zatrudnienia, przy okazji robiąc sobie małą reklamę?
No nic, bilety wyprzedane, ale można je nadal kupić. Nie zdążyliście? Craigslist i eBay czekają.
Sent from my iPad
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.