Dzisiaj zauważyłem, że Tweetbot dla Mac przestał prawidłowo działać. Nie da się odpowiedzieć… napisać nowego tweeta. Generalnie co chwilę się wywala, a pisane treści nie są rejestrowane w oknie. Nie wiem z czego to wynika, ale mam swoje podejrzenia.
Jak uaktualniałem OS X to najpierw zrobiłem update do iTunes 11.2.1 (pominąłem 11.2) – tego co rozwiązuje problem z wczoraj. Po aktualizacji, ale przed wrzuceniem OS X 10.9.3, chciałem odpowiedzieć na kilka tweetów. Niestety nie dało się – kończyło się na pięknym oknie dialogowym informującym o tym, że aplikacja się wykrzaczyła.
Jeśli już macie nowe iTunes i OS X to dajcie proszę znać czy taki problem występuje z następującymi informacjami (wypełniłem dla siebie):
Komputer: MacBook Air mid 2013
Wersja OS X: 10.9.3
Wersja iTunes: 11.2.1
Wersja Tweetbot: 1.5.1 (15100)
Komentarz: Przestał działać po zainstalowaniu iTunes 11.2.1.
Dzięki z góry. Problem możecie też zgłosić do twórców tutaj. Możliwe też, że Twitter coś zmienił w API…
Uaktualnienie
Wygląda na to, że winowajcą jest iTunes 11.2.x. Jeśli ktoś z Was ma 11.1.x lub starszego jeszcze to proszę o zgłoszenie się w komentarzach z powyższą tabelką oraz informacją czy działa, czy nie.
Rozwiązanie!
Paul Haddad tweetnął rozwiązanie problemu. Sugeruje wyłączyć Tweetbota, a następnie wpisać do Terminala następującą komendę, którą trzeba zatwierdzić Enterem:
defaults remove com.tapbots.TweetbotMac remoteConfiguration
U mnie pojawił się błąd:
Domain (com.tapbots.TweetbotMac) not found.
Defaults have not been changed.
Włączyłem Tweetbota i ponownie wpisałem tę komendę. Tym razem poszło i po restarcie jest wszystko OK.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.