Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Problem z Tweetbotem dla Mac [rozwiązany!]

· Wojtek Pietrusiewicz · 18 komentarzy

Dzisiaj zauważyłem, że Tweetbot dla Mac przestał prawidłowo działać. Nie da się odpowiedzieć… napisać nowego tweeta. Generalnie co chwilę się wywala, a pisane treści nie są rejestrowane w oknie. Nie wiem z czego to wynika, ale mam swoje podejrzenia.

Jak uaktualniałem OS X to najpierw zrobiłem update do iTunes 11.2.1 (pominąłem 11.2) – tego co rozwiązuje problem z wczoraj. Po aktualizacji, ale przed wrzuceniem OS X 10.9.3, chciałem odpowiedzieć na kilka tweetów. Niestety nie dało się – kończyło się na pięknym oknie dialogowym informującym o tym, że aplikacja się wykrzaczyła.

TB for Mac crash

Jeśli już macie nowe iTunes i OS X to dajcie proszę znać czy taki problem występuje z następującymi informacjami (wypełniłem dla siebie):

Komputer: MacBook Air mid 2013
Wersja OS X: 10.9.3
Wersja iTunes: 11.2.1
Wersja Tweetbot: 1.5.1 (15100)
Komentarz: Przestał działać po zainstalowaniu iTunes 11.2.1.

Dzięki z góry. Problem możecie też zgłosić do twórców tutaj. Możliwe też, że Twitter coś zmienił w API…

Uaktualnienie

Wygląda na to, że winowajcą jest iTunes 11.2.x. Jeśli ktoś z Was ma 11.1.x lub starszego jeszcze to proszę o zgłoszenie się w komentarzach z powyższą tabelką oraz informacją czy działa, czy nie.

Rozwiązanie!

Paul Haddad tweetnął rozwiązanie problemu. Sugeruje wyłączyć Tweetbota, a następnie wpisać do Terminala następującą komendę, którą trzeba zatwierdzić Enterem:

defaults remove com.tapbots.TweetbotMac remoteConfiguration

U mnie pojawił się błąd:

Domain (com.tapbots.TweetbotMac) not found.
Defaults have not been changed.

Włączyłem Tweetbota i ponownie wpisałem tę komendę. Tym razem poszło i po restarcie jest wszystko OK.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.