Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Evad3rs – ekipa godna zaufania*

· Wojtek Pietrusiewicz · 2 komentarze

Fragment listu, którego opublikowano przed paroma dniami:

Yes, we have benefitted financially from our work, just as many others in the jailbreak community have (…)

Drugi fragment innego listu, którego opublikowano wczoraj:

We have received no monies from any group, including Taig. We will not be accepting any money. Our donations are being given to Public Knowledge, Electronic Frontier Foundation and Foundation for a Free Information Infrastructure to help protect jailbreaking as your legal right.

Nie ma to jak mieszać się w zeznaniach. Godni zaufania, nie ma co…


* Sarkazm – rzeczownik, rodzaj męskorzeczowy – szyderstwo, spotęgowana ironia, używana zazwyczaj jako sposób wyrażenia negatywnego nastawienia do czegoś lub kogoś; złośliwość, wyraz pogardy

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • mataman

    Ktoś kto chce zrobić JB to i tak go zrobi. Ja zrobię go tylko dla biteSMS, czy kustomizacji przełączników w control center.

  • ookris

    Jak tylko wyszedł JB dla iOS 7.x zastanawiałem się czy nie zrobić go na moim telefonie, ale jak tylko wybuchła zadyma odnośnie instalowania “jakiegoś tam chińskiego sklepu z pirackim oprogramowaniem” od razu straciłem zaufanie do całej ekipy która stoi za przygotowaniem JB.
    Nie chodzi mi o to że wzięli pieniądze, w końcu włożyli w to narzędzie masę pracy i własne czasu więc czemu by mieli nie dostać za to pieniędzy, ale o fakt, że nie poinformowali o fakcie instalacji na telefonach “innego sklepu” i o fakt, że dzięki niemu można było pobierać pirackie wersje płatnych aplikacji. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie wiedzieli o tym dodając tą aplikację do swojego narzędzie. A nawet jeśli nie wiedzieli to wypadałoby sprawdzić co oferuje ta aplikacja. Większość ludzi zacznie się zastanawiać: co jeszcze instalował JB w moim telefonie?
    Ciężko będzie im teraz odbudować zaufanie jakim darzyli ich użytkownicy.