Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Tak wygląda serwis Apple →

· Wojtek Pietrusiewicz · 6 komentarzy

Denis Marciniak:

Nie minęło 10 minut mojego przyglądania się innym ludziom z problemami w Genius Bar i Joel był z powrotem. Oprócz mojego telefonu przyniósł jeszcze podłużne białe pudełko o grubości około połowy pudełka iPhone, ale znacznie szersze. Postawił je i mojego iPhone na stole i powiedział że musi to zmienić (to = it, rozmawiałem z Joelem po angielsku). Pytam: Co, baterię? Joel przecina specjalnym narzędziem tasiemkę-plombę na pudełku, odpowiada: “Nie, iPhone’a”, i wyciąga z pudełka nowiusieńkiego iPhone z foliami z przodu i tyłu.

A klient potem wraca.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.