Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

“Nienawidzę Google” – Rafałowi pojawił się nieznany telefon z Verizon na koncie Google Play →

· Wojtek Pietrusiewicz · 1 Comment

Rafał Gdak:

Jakie było moje zdziwienie, gdy na liście urządzeń podpiętych do Google Play znalazł się Samsung Galaxy Ace z sieci… Verizon. Łatwo się domyślić, że na oczy nie widziałem smartfonu, który został zarejestrowany 4 lutego. W pierwszym odruchu zmieniłem hasło, odpiąłem kartę debetową, za pomocą której kupowałem aplikacje w sklepie.

W takiej sytuacji napewno warto ponownie zmienić hasło, najlepiej na dłuższe niż 11 znaków. Czternaście wydaje się być sensowną długością. Drugą rzeczą, którą powinniśmy zrobić to natychmiast porobić screenshoty wszystkiego. Trzecią – odpiąć kartę kredytową/debetową. A na koniec bezwzględnie skontaktować się z Google. To nie są żarty tylko realne zagrożenie.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • MDW2

    Może mi ktoś powiedzieć czy Google oferuje takie wsparcie w takich wypadkach jak np. Apple? Ja kojarzę Google tylko z gadaniem na temat zablokowania AdSense i właściwie rozmowy nie ma. Jeste jeden mail pisany jakby przez automat, potem odpowiedź (równie mechaniczna) na “apelację” i koniec. To cała gadka. Czy w przypadku takim jak opisany rozmawia się z kimś żywym, kimś kto się podpisuje imieniem i nazwiskiem, potrafi odpowiadać na pytania jak człowiek?