Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Naprawiamy zajęte miejsce przez „Inne” w iTunes na iPhone, iPod lub iPad

· Wojtek Pietrusiewicz · 11 komentarzy

Z niewyjaśnionych powodów, iTunes czasami gubi informacje dotyczące zsynchronizowanych plików z naszymi iPhone’ami, iPodami lub iPadami. Kończy się to ogromną pozycją „Inne” w raporcie na dole iTunes1. Możemy to naprawić na dwa sposoby …

Przepis #1

Pierwszy przepis jest szybszy i prostszy, ale nie zawsze zdaje egzamin.

  1. Podłączamy iPoda, iPhone’a lub iPada do komputera.
  2. Uruchamiamy iTunes.
  3. Trzymamy przyciski Home i Sleep/Wake na iUrządzeniu, aż wymusimy na nim restart – pojawi się na ekranie jabłko.
  4. Jeśli po pojawieniu się urządzenia nic się nie zmienia, to wyłączcie/włączcie dodatkowo iTunes.

Przepis #2

  1. Podłączamy iUrządzenie do komputera.
  2. Klikamy w nazwę naszego urządzenia w bocznym pasku.
  3. Wybieramy zakładkę Summary / Podsumowanie, czyli tą pierwszą z lewej.
  4. Klikamy w Open iTunes when this iPhone is connected, aby był odznaczony.
  5. Następnie klikamy w niego ponownie, aby go zaznaczyć.

A jeśli powyższe nie zadziała?

Miałem ten problem zaraz po zrobieniu restore iPada 2 na iPada 3 – jako, że i tak robiłem restore to zrobiłem go jeszcze raz i dopiero wtedy wszystko było poprawnie. Pamiętajcie – to, że miejsce jest zajęte przez „inne” nie oznacza nic złego. Możecie to zostawić tak jak jest i absolutnie nic się nie zmieni. Mnie takie rzeczy niestety irytują …

Źródło: OS X Daily

  1. Poprzez „ogromną” mam na myśli wiele GB więcej niż na załączonym przykładzie – na iPadzie miałem bodajże 15GB „innych”.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.