Seattle Rex:
A few years ago, Apple sold me a $4,000 computer with a defective graphics chip/logic board. The defective part was the Nvidia 8600M GT GPU, and when it was discovered that the machine was defective, Apple refused to take it back and issue me a refund. Instead, they promised to replace the 8600M GT boards when they failed, up to 4 years from the date of purchase.
Właściciel starszego MacBooka Pro, nota bene prawie dokładnie takiego samego jakiego sam posiadałem, opowiada swoją historię o potyczce z Apple, która zakończyła się w sądzie. Swoje wydatki na sprawę sądową ocenił na $37 i mimo tego wygrał.
Cała sprawa, pod względem tragicznego traktowania klienta ze strony Apple, pokazuje że upieranie się przy swoim i generowanie niepotrzebnych kosztów jest głupotą. Podejrzewam, że gdyby ktokolwiek o podejściu do klienta Tima Cooka czy Steve’a Jobsa to zobaczył, to sprawa zakończyłaby się znacznie wcześniej, tym bardziej, że koszty pokrywała Nvidia. Niestety, pomimo że Apple ma jedne z najwyższych wskaźników zadowolenia przez klientów, to takie sytuacje będą się zdarzały. Osoby odpowiedzialne za doprowadzenie do tej sytuacji powinny zostać natychmiast zwolnione.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.