Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Reklamy iPhone 3

· Wojtek Pietrusiewicz · 5 komentarzy

Apple wypuścił kolejną reklamę iPhone pt. „Concert”. Tym razem przedstawiony jest wspaniały Shazam — aplikacja powinna być standardowo dostarczana z każdym iPhone. Gdybym tylko ją miał w czasach podstawówki czy liceum … pomarzyć można. Poza nią występuje jeszcze iTunes Store oraz iPod.app. Ciekawostką o której nie widziałem wcześniej są informacje o koncertach, które pojawiają się na filmie w trybie Cover Flow. Ciekawe czy doczekamy czasów, że ta funkcjonalność będzie dostępna w Polsce.

Miłego oglądania!

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • polecam Ci SoundHound – dużo lepiej radzi sobie z rozpoznawaniem muzyki. Dzisiaj z kolegami przetestowaliśmy Shazama i nie rozpoznał dwóch znanych utworów, za to SoundHound zrobił to bezproblemowo.

  • Płatny z tego co widzę. Shazam jednak jest w wersji darmowej dla okazjonalnych użytkowników. Jak sobie SoundHound radzi z polskimi utworami?

  • Paweł

    SoundHound praktycznie w ogóle nie radzi sobie z polskimi nagraniami, lecz zagraniczne rozpoznaje mi zawsze, nawet jakieś mało popularne które lecą na ChiliZet czy innych stacjach.

  • SoundHound jak i Shazam z polskimi utworami sobie nie radzi. Shazam jest też w wersji darmowej, ale z ograniczeniem 5 testów na miesiąc – ja wykorzystałem wszystkie podczas testów ;-(. Shazam np. nie rozpoznał mi „Smalltown Boy” Bronski Beat, wspomnę, że znajomy puścił „łupanke” „Murder Was the Bass” DK8, z którą oczywiście też sobie nie poradził. Oba tytuły bez problemu wychwycił SoundHound.

  • Pingback: Reklamy iPhone 4 | Makowe ABC()