Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Pogięty Problem Polskich Serwisów – iMagazine 1/2015 →

· Wojtek Pietrusiewicz · 0 comments

Dominik Łada:

W styczniu mamy też niezłą petardę – przeprowadzamy dziennikarskie śledztwo i sprawdzamy, jak wygląda serwisowanie iPhone’a w polskich autoryzowanych serwisach, a jak w innych europejskich krajach.

A od siebie zapraszam po:

  • kolejny z serii artykuł o QNAP TS-421
  • recenzję Eizo EV3237 4K
  • recenzję iPada Air 2 po podróży do Indii i z powrotem
  • recenzję aplikacji Replay dla iOS, która jest rozwinięciem pomysłu Zoe od HTC

iMag jest za darmo – dostaniecie go w PDFie co miesiąc po zarejestrowaniu się w newsletterze lub w aplikacji iMagazine na iPhone’a i iPada.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.