Ron Amadeo:
We’ve seen widespread complaints about the new „premium” pricing strategy for the new Nexus devices, and to make matters worse, the Nexus 9 didn’t really live up to the „premium” price. With a price cut this deep just a day after launch, we have to wonder if the Nexus 9 is really worth $400. On Google Play, the device is still going for $400, but this is definitely an eyebrow-raising move by HTC.
Teraz wyobraźcie sobie, że kupujecie iPada (lub cokolwiek innego) w pre-orderze i w dniu, w którym spodziewacie się przesyłki firma wprowadza 50% obniżkę – przeceniają przykładowo z 3000 PLN na 1500 PLN. Po pierwsze, kto normalny w takiej sytuacji kupi go za pełną cenę? Po drugie, to ogromny fuck you dla klientów, którzy już go zamówili. Po trzecie, całkowicie niszczą wartość własnych produktów. Ktoś w marketingu HTC powinien za to wylecieć.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.