Mark Gurman:
Digitimes shares what it believes to be Apple’s iPad roadmap for the rest of 2013. According to the site, a redesigned version of the full-sized iPad with a 9.7-inch display will go into production in July-August and begin shipping at some point in Q3 of this year.
As for the next-generation iPad mini, today’s report claims that Apple is seeking to release that product a few months after the fifth-generation iPad in order to retain interest in a redesigned full-sized iPad.
To oczywiście niepotwierdzone plotki, ale przesunięcie iPada mini na listopad jest istotnie ciekawym zabiegiem. Niewątpliwie sprzedaż dużego iPada spadła po wprowadzeniu mini. Rozdzielenie ich w czasie ma sens z punktu widzenia Apple. Zastanawiam się jednak nad tym jaki jest wynik potyczki iPad 2 vs. iPad mini. Czy konsumenci wolą mniejszego iPada za „małe” pieniądze czy raczej zależy im na większym ekranie? Teoretycznie moglibyśmy się w takiej sytuacji spodziewać się wprowadzenia tańszego iPada 4 16 GB na jego miejsce, jeśli zapotrzebowanie na dwójkę nie spada.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.