W zeszłym roku było „lubię na stole kuchennym”, „lubię pod rynną”, a akcja zwiększania świadomości raka piersi w 2011 roku objawiła się kolejnymi tajemniczymi wpisami w statusach naszych Facebookowych koleżanek.
Tym razem pod każdym napojem, soft czy nie, kryje się status związku danej dziewczyny:
- Tequila — jestem singlem
- Jack Daniels — to skomplikowane
- Rum — wolę kobiety
- Champagne — zaręczona
- Red Bull — w związku
- Beer — w związku małżeńskim
- Vodka — jestem tą „drugą”
- Sprite — nie mogę znaleźć tego właściwego
- Liquor — chciałabym być singlem
- Gin — chcę wyjść za mąż
Poza zwiększaniem świadomości raka piersi, akcja też może nauczyć Panów czegoś nowego o swoich partnerkach, jednak najważniejszym pytaniem pozostaje: dlaczego nie widziałem jeszcze ani jednego Rumu?!?!
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.