Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Misunderstood / Niezrozumiany

· Wojtek Pietrusiewicz · 23 komentarze

Genialna.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Pendragon

    Łezka w oku się zakręciła…

  • lconer

    Zajefajna!

  • Michał

    mistrzostwo świata …

  • Stronczo

    chłopak wygląda trochę jak małoletni Marylin Manson bez makijażu ;)

  • DRIZTEST

    Tyle ze przez to ze „krecil” sporo mu umknelo stojac z boku w zasadzie nie uczestniczyl w takim stopniu jakim mogl.

  • chiefer

    Doskonała reklama. Pierwsza na której się wzruszyłem :)

  • chiefer

    Każdy reporter ma ten sam dylemat :/

  • DRIZTEST

    reporter? Dziecko z problemami emocjonalnym zyjace obok swiata, ktory go otacza. Wolal klikac w telefon cale swieta dla 2min filmiku pogratulowac – moze jeszcze kiedys na niego zerknie. Od tego gapienia sie w ekran niektorym uciekaja pory roku tu „tylko” cale swieta. Problem wedlug mnie jest taki ze ludzie zamieniaja wspomnienia na filmy.

    I bardziej przemawia do mnie to http://www.youtube.com/watch?v=nq2CvaHALyY

  • Robert Lange

    Poświęcił się (swój czas), żeby zrobić coś miłego dla swojej rodziny i to jest dziecko z problemami emocjonalnymi?
    Pomijając już fakt, że na filmiku widać jak spędza czas z rodziną.

  • Guest

    oczywiscie, ze tak! Gdyby go nie wzieli to by nie przyjechal. Spedza czas z rodzina w ktorym momencie? Ze kolo nich stoi?

  • DRIZTEST

    Tak samo spedza czas z rodzina jak ten z filmu wyzej ze swoja dziewczyna

  • Robert Lange

    Bijąc się na poduszki?

  • Robert Lange

    Ech, obejrzyj to zobaczysz, że też jest w kadrze i uczestniczy (nie tylko biernie) w wydarzeniach.

  • dawg0r

    Zgadzam się z Tobą w 100%. Postęp daje nam bardzo dużo, ale jeszcze więcej odbiera. Zamiast siedzieć teraz z Żoną i rozprawiać o wyższości długopisów nad piórami, motyli nad mrówkami, siedzę tutaj i oglądam reklamy koncernu, który regularnie przyczynia się do odpływów gotówki z mojego konta :).
    Dziękuję. Dobranoc.

  • niesamowite… i takie wzruszające.

  • DRIZTEST
  • chiefer

    Czepiacie się głupot. Wiadomo że to jest reklama która ma sprzedać produkt a nie wypromować wartości rodzinne. Ile jest jednak dzieciaków które takie rodzinne spotkanie wzięło by na przeczekanie, lejąc na wszystko i grając w Asphalt. On wykazał się pomysłowością. Chłopak może i wyobcowany, ale wrażliwy, kreatywny, z pomysłem, dał coś z siebie. Tak trudno dostrzec coś głębiej w dorastającym nastolatku? Naprawdę nie widzicie tego w tych scenkach? Pity :(

  • gg

    Płakałem jak bóbr…

  • jamirq

    dokładnie inaczej cioteczka nie płakałaby jak bóbr. Pokazuja jak kto chlopak, ktory nie ma ochoty sie integrowac z rodzina klepie caly czas w telefon, jak juz cos zrobi to od niechcenia. Każdy go ocenia jako odludka itd a potem bum….ja robilem to dla was taki filmik nekrecilem. Co z tego, ze moglem Wam poswiecic dużo wiecej czasu jak wolalem to wykorzytsac na 2 minuty filmu….WOW

    i tony łez i wzruszenia….

  • Dariusz Gardyński

    Ale jesteście beznadziejni !!!
    Chłopak nakręcił pare scen, pare ktoś inny, potem zmontował to przed snem czy jak nic się nie działo i pokazał. Gadacie jakby całe święta, czyli kilkadziesiąt godzin siedział i montował na telefonie. Sami macie problem ze sobą i szukacie problem u innych. Do tego to tylko reklama, a szukacie w niej patologii, zła, szatana i całej reszty. Brawo !!! Całe szczęście, że znać Was nie muszę :). Dodam jeszcze, że tutaj to pikuś, ale na myapple…

  • Przemyslaw Kucinski

    Dobrze, że mimo że kręci w pionie, to filmy wychodzą w poziomie :-)

    A nie czepiając się detali, bardzo fajna reklama. Uśmiechnąłem się pod nosem.

  • Filip Wesołowski

  • Pingback: Świąteczna reklama Apple – The Song | Makowe ABC()