Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Kolejny przykład dbania o klientów przez Apple →

· Wojtek Pietrusiewicz · 2 komentarze

Robert Magdaliński:

Całość trwała niecałe 10 minut. Na koniec Genius życzył mi udanego weekendu oraz miłego korzystania z nowego egzemplarza.

Pamiętacie historię Mateusza? Naprawdę nie rozumiem dlaczego inne firmy nie biorą przykładu z traktowania klienta przez Apple i chociażby Amazon. Przez to, że idą klientom na rękę, ci drudzy wracają. A przysłowie w temacie chyba wszyscy znają…

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Artur

    Dwa dni temu bylem u Geniusa, wszystko zajelo 10 minut (lacznie z testami Macbooka). Za kazdym razem gdy musialem sie umowic na wizyte w Apple Store, cala procedura przebiegala wyjatkowa sprawnie.

  • Każdorazowo po przeczytaniu takiej historii zadaje sobie pytanie—jak ma się support w Polsce? Czy musimy jeździć do Drezna aby uzyskać tak fantastyczną obsługę?

    Kilka godzin temu dzwoniłem do Apple w sprawie problemu z AirPort Express który istnieje już bodajże od 2007 roku i wygląda na to, że nadal nikt nie wie o co chodzi. Ponieważ okres telefonicznego wsparcia technicznego się skończył, zostałem pozostawiony z artykułem pt. “Jak zrestartować urządzenie AirPort”.