Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Program OJS [wideo]

· Wojtek Pietrusiewicz · 21 komentarzy

„To jest środek komunikacji proszę Pana, ja to zgłoszę do Nadzoru Komunikacyjnego proszę Pana, oni ich zamkną proszę Pana, ja zażadam odszkodowania proszę Pana, oni dostaną po uszach proszę Pana!”

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • MacAztek

    OJS zobaczyłem na TT jakoś po południu, już wtedy wiedziałem, że będzie hitem Internetu i zagości na wszystkich iStronach. Szkoda tylko, że chłopaki nie wzięli tel. od OJSa, aby monitorować ten case :-)

  • Maciej Czechowski

    Dobrze,że nie ma ejsa ;)

    Ale Kuk ma gnój,nie chciałbym być w jego skórze XD

  • mr_pit

    O boziu zlikwidują mi oisa ! Zamkną kuka ! :) i co ja teraz zrobię :(

  • Jonasz Sowada

    Z drugiej strony, dziwisz się Wojtku temu Panu? Bo ja nie.

  • Piotr Suszycki

    9 milionów sprzedanych telefonów w ostatni weekend. „Oni powinni nie istnieć już” Ha, ha:)

  • dariusz

    I tak był spokojny i delikatny – Czabana złego na tepse nie przebił… :)

  • Bartosz Górecki

    Facet używa zwrotu „Proszę Pana” zamiast przecinków? :-D

  • Jonasz Sowada

    XD!

  • daqdam

    Śmiejecie się z gościa? Śmiejcie się ze mnie, że dałem się naciągnąć ML. Naprawiali mi 3GSa i nie naprawili. Najpierw miała to być wina oprogramowania, potem rzecz mi niewyjaśniona i w końcu bateria (wymienili na nową). Straciłem ponad 350 zł a tel nie działa. Leży w szufladzie. :(

  • Ja tylko nie rozumiem, dlaczego MacLife nie potrafił Panu pomóc. Przecież cały problem tego Pana polega na tym, że telefon mu się rozparował z samochodem. Wystarczyło go wysłać do dealera, żeby mu Bluetooth ustawili. Też to miałem po aktualizacji do iOS 7 i komunikacja nie była możliwa ;)

  • cyberangel1975

    Lepsze to niż „k…a” zamiast przecinków :D

  • Bartosz Górecki

    Mniej wulgarne ale równie irytujące.

  • Reklamacje chyba w złym miejscu składasz.

  • daqdam

    Nie składałem i nie składam!. Im też tak kiedyś (chyba pół roku temu) napisałem, bo za chwilę koszty napraw przekroczyłyby cenę telefonu, nawet sprawnego.
    Chodzi mi o coś innego. O to, że nie takie piękne ML jak go malują. Tacy specjaliści a nic gościowi nie pomogli. Tylko jeszcze nagrali i udostępnili do sieci aby inni mogli się z nimi pośmiać. A gość pewnie starszy był i niezorientowany. Nie musiał nawet po angielsku rozumieć. I technologii też nie musiał kumać. To dobry powód do wyśmiewania innych?

  • monk

    Nienajgorszy.

  • belike81

    „I technologii też nie musiał kumać.” – wybacz, ale osoba nie rozumiejąca technologii powinna być tego bardziej świadoma i pokorna. On nie rozumie, więc dzwoni po pomoc. Ten człowiek od pierwszych słów był nastawiony agresywnie, mimo, że to jego niewiedza doprowadziła do problemów. Gdyby pokornie opisał sytuację, a nie chciał pozywać wszystkich w około za swoją niewiedzę to wyglądałoby to inaczej.

    To on posiada telefon o takich, a nie innych możliwościach których jak widać nie rozumie. To on dokonał aktualizacji (chociaż nie wiedział na dobrą sprawę co robi). Z jego słownictwa widać, że kompletnie nie zdaje sobie sprawy z czym obcuje. Zachowuje się natomiast jakby ktoś coś mu zrobił („ich zamkną” , „zażądam odszkodowania”, „oni dostaną po uszach”).

  • Przyzwyczajenie drugą naturą. To chyba jedyny przypadek, gdy aktualizacją systemu dano do ręki zupełnie nowe urządzenie i nic dziwnego, że ludzie poczuli się mocno skonfundowani.

  • Piotr Zaborowski

    Biedny facet. ML w moim przypadku musiało 3GS’a drugi raz naprawić. Zrobili to dobrze i bardzo im dziękuję. Jeżeli dzwoni taki człowiek jak ten Pan, to pierwszą rzecz jaką bym zrobił to umówił się z nim, w którymś z punktów ML. Rozmowa byłaby o wiele bardziej, że tak powiem wartościowa.

    Bo co wyszło z tej rozmowy telefonicznej? Że ML to beznadziejny serwis i nie umie tego naprawić (tak pewnie pomyślał ten Pan), a ML zaś nie wytłumaczyło biednemu użytkownikowi, że OJS to iOS i jest to oprogramowanie, które zostało wydane przez producenta telefonu.

  • Jan Zaskórniak

    No naprawdę, „beka w chuj”…

  • To fakt, i poczta – nie potrafił skasować wiadomości.

  • No tak, i teraz Internet śmieje się z OJS’a!