Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Czy Samsung właśnie stracił naczelnego fanboya w Polsce?*

· Wojtek Pietrusiewicz · 16 komentarzy

Mateusz Gryc:

Ok. Samsung wydymał użytkowników S Health. Do tej pory nie wyszły akcesoria, w tym to najważniejsze: S Band. Nie to nie – kupuję Jawbone Up.

Współczuję mu, bo dawał im szansę za szansą i w zamian otrzymywał fuckup za fuckupem. A wszystko zaczęło się od tego, że kupił uszkodzonego Samsunga Galaxy S4. Osobiście uważam, że powinni mu byli go od ręki wymienić na nowy, sprawny model. Skoro ani Apple, ani Amazon nie mają z tym problemu, to tym bardziej powinien to robić taki gigant jak Samsung. Okazuje się jednak, że przysłowie o niezadowolonym kliencie tutaj znajduje potwierdzenie — jestem przekonany, że jego tweety zniechęcą więcej niż jednego. Na mnie już wpłynęły. Patrząc na jego przygody na pewno nie kupię już nic od tej firmy. Mam nadzieję, że w porę się opamiętają, bo to już druga firma, która ma u mnie ogromnego minusa. Pierwszą jest Sony, które próbowało ze mnie zrobić idiotę z 10 lat temu. Stracili w międzyczasie sporo kasy, bo wszystko u mnie i w rodzinie jest od konkurencji. Naprawdę nie dziwię się, że iPhone w Korei zdobywa nagrody za zadowolenie klientów — to często ważniejsze niż sam produkt i to właśnie dzięki temu klienci wracają.

* <wink>

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.