Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Reklama iPhone 5 — “Music Every Day”

· Wojtek Pietrusiewicz · 6 komentarzy

Apple kilka godzin temu zaprezentowało kolejną reklamę z serii, która jest jedną z moich ulubionych z wszystkich dotychczasowych. Pierwsza a tej kampanii, nazwana “Photos Every Day,” była lepsza z kilka względów, ale ta również do mnie przemawia. Najciekawsze jest to, że Apple nawet nie stara się udawać, że iPod istnieje dla muzyki. Klienci zdecydowali — iPod to app na iPhonie.

A Wam jak się podoba?

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • Łukasz

    Moim zdaniem Apple stać na lepsze reklamy. Nie chodzi tu o stronę finansową, lecz o treść którą niosą one ze sobą. Tutaj jest jej zdecydowanie za mało. Pokazują coś, o czym wszyscy wiemy. To zdecydowanie trochę za mało.

  • Tom Piotrowski

    He, he, mogli by chociaż przypomnieć niektórym łebkom że prawa słuchawka na prawe ucho a lewa na lewe ;-)

  • 538

    Mega.

    Fajny moment http://d.pr/rVPc – na basenie ;)

  • danyfock

    Ta reklama bardzo ładnie kontrastuje z tym co robi konkurencja. Nokia i Samsung tworzy reklamy pokazujące coraz to lepsze funkcje, porównując się do innych. Skupia się na swoich produktach. Apple skupia się na ludziach. Nie chodzi o muzykę/ipod jako funkcje telefonu, którą chcą się pochwalić- jest ona przecież od pierwszego iPhone’a- chodzi o pokazanie pewnego świata przeżyć, którego nierozłączną częścią jest muzyka. Bardzo przemyślany zabieg komunikacyjny:)

  • A mi się reklama podoba. Jak kolega danyfock zauważył Apple poszło znów zupełnie innym torem niż inni producenci. Ja odczułem wewnętrzne zaciekawienie (w przeciwieństwie do reklamy “super” SGSIV) i reklamę obejrzałem z przyjemnością do samego końca. Historia fajnie opowiedziana, skupienie się na ludziach, dobra praca kamery, ciekawe ujęcia. Ogólnie trzyma wysoki poziom.
    Apple wciąż ucieka konkurencji – czyli jesteśmy w temacie :)
    Pozdrawiam

  • BGN

    Ostatnie ujęcie naprawdę ultra-klimatyczne.