Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Klient nie da Ci pieniędzy dopóki go o to nie poprosisz →

· Wojtek Pietrusiewicz · 0 comments

Alan Downie:

To confirm this, we conducted a simple A/B test where 50% of users we’re not shown that a free plan was available at registration. With no change in the product, trial period or the pricing, we saw an immediate increase in usage across all key metrics. Engagement more than doubled. Furthermore, this resulted in a doubling in conversions to paid plans. Yes, double.

Bardzo ciekawy eksperyment, z którego jasno wynika, że lepiej dotrzeć do płacących klientów, którzy chcą korzystać z danego produktu, niż do większej ilości osób, którzy zakładają konto, ale nie korzystają z danego produktu. Strasznie ciekawy jestem na jakie, inne dziedziny to się przekłada.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.