Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Tweetbot dla Mac i iOS – rozwiązywanie problemów z synchronizacją

· Wojtek Pietrusiewicz · 2 komentarze

iCloud nie jest idealny i wszyscy naturalnie na niego zrzucają winę w momencie, w który nie chce działać im synchronizacja w Tweetbot, pomiędzy iOS, a OS X. Oto kilka kroków, w których powinniście sprawdzić czy na pewno wina nie leży po Waszej stronie …

  1. Musicie używać tego samego konta iCloud na każdym urządzeniu, na których oczekujecie synchronizacji pomiędzy klientami Tweetbot.
  2. Serio – sprawdźcie punkt nr 1, bo okazuje się, że wiele osób ma różne konta.
  3. Upewnijcie się, że włączone macie Documents & Data – jest to absolutnie wymagane do prawidłowego działania synchronizacji.
  4. Jeśli powyższe nie pomaga, to wyłączcie wszędzie Documents & Data i włączcie ponownie – warto mieć backup innych danych tak przy okazji.
  5. W każdym kliencie Tweetbot, wyłączcie sync po iCloud w ustawieniach – przestawcie tą opcję na None. Po paru sekundach po kolei ponownie włączcie iCloud dla każdego klienta. Po paru-parunastu sekundach.

W ostateczności piszcie po prostu do supportu Tapbots. Nie zapomnijcie tylko, że sync wymaga OS X 10.8.

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • O, dzięki. Artykuł bardzo się przydał! :)

  • Lauter

    Dzieki, pomoglo. Teraz sync smiga :)