iCloud nie jest idealny i wszyscy naturalnie na niego zrzucają winę w momencie, w który nie chce działać im synchronizacja w Tweetbot, pomiędzy iOS, a OS X. Oto kilka kroków, w których powinniście sprawdzić czy na pewno wina nie leży po Waszej stronie …
- Musicie używać tego samego konta iCloud na każdym urządzeniu, na których oczekujecie synchronizacji pomiędzy klientami Tweetbot.
- Serio – sprawdźcie punkt nr 1, bo okazuje się, że wiele osób ma różne konta.
- Upewnijcie się, że włączone macie Documents & Data – jest to absolutnie wymagane do prawidłowego działania synchronizacji.
- Jeśli powyższe nie pomaga, to wyłączcie wszędzie Documents & Data i włączcie ponownie – warto mieć backup innych danych tak przy okazji.
- W każdym kliencie Tweetbot, wyłączcie sync po iCloud w ustawieniach – przestawcie tą opcję na None. Po paru sekundach po kolei ponownie włączcie iCloud dla każdego klienta. Po paru-parunastu sekundach.
W ostateczności piszcie po prostu do supportu Tapbots. Nie zapomnijcie tylko, że sync wymaga OS X 10.8.
Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.