Jeśli chcecie mnie wesprzeć to zapraszam do kupna mojego poradnika "Jakim jesteś Makiem?".

Apple nadal na górze, Nokia wypada z gry →

· Wojtek Pietrusiewicz · 2 komentarze

John Paczkowski:

At $183 billion, Apple is the world’s most valuable brand, a title it claimed last year as well, though at that time the brand was worth $153.3 billion (…)

Nokia, which ranked 81st in brand value in Millward Brown’s 2011 study after a 28 percent year-over-year decline in value, fell even further in 2012. So far, in fact, that it seems to have fallen right off the chart.

Nokia jeszcze w 2008 roku była na 9. miejscu …

Chcesz zwrócić mi na coś uwagę lub skomentować? Zapraszam na @morid1n lub na forum.

  • “Wypada” to za wcześnie powiedziane. Tym niemniej obawiam się, że Microsoft będzie musiał jeszcze trochę hajsu powykładać…

  • “Grą” tutaj jest lista najcenniejszych firm – nie mam na myśli bankructwa.